Consultanta si audit HR

          Fiecare proiect de consultanta se desfasoara impreuna cu specialisti cu experienta in domeniu, dupa un plan agreat cu clientul la data semnarii contractului de servicii, ceea ce presupune stabilirea procedurilor de lucru, a termenelor limita si a responsabilitatilor ce revin fiecarei parti. Suntem flexibili si ne pliem in functie de necesitatile clienului si putem oferi solutii chiar si pentru cele mai atipice situatii.

          Serviciul de audit resurse umane se adresesaza firmelor care au ales sa externalizeze serviciul de administrare personal si doresc efectuarea unui review pe documentele lucrate anterior semnarii contractului cu furnizorii de servicii HR sau firmelor care au ales sa nu externalizeze serviciul de administrare personal, dar care vor sa previna eventuale amenzi din partea Inspectoratului Teritorial de Munca.

          Auditul activitatii de administrare personal presupune parcurgerea urmatoarele etape:

  • Verificarea dosarelor de personal si a corectitudinii documentelor ;
  • Intocmirea unui raport cu privire la situatia constatata;
  • Propunerea unui plan de masuri corective.